Underhållande natt

Har drömt så himla många kul drömmar inatt och de har kännts mycket verkliga. Har varit påfester, träffat kompisar, varit runt på olika ställen på stan, besökt olika platser. Det känns nästan som om jag har haft semester:) När jag vaknade tyckte jag att det skulle bli riktigt kul att "komma tillbaka" till skolan och pluggandet, fast jag egentligen inte har varit borta. Igår kväll längtade jag bara efter ledighet.

Jag vaknade rätt tidigt fast jag skulle ha sovmorgon till klockan sju. Så nu har jag redan varit igång ett tag. När jag vaknade kunde jag inte sluta fundera på friktionskraften och gårdagens "fysikexperiment". Jag kom på massa funderingar och frågor jag måste ställa till min fysiklärare idag. Haha, känner mig jätteduktig som tar pluggandet på största allvar! Min motivation är att jag vill göra detta nu så att jag inte ska behöva göra om det senare. Nu jäklar! Jag ska satsa det här studieåret helt åt studierna eftersom detta är ett  mycket intensivt år. Ledigheten får komma efter tentorna, men även repititionen :) Jag saknar mina vänner, men jag tror de förstår att jag har fullt upp. Jag måste lägga ner minst 50 h i veckan åt studierna, kanske ännu mer eftersom jag läser så otroligt sakta!

Nu ska jag snart plugga vidare inför dagens tenta.

you're so damn beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0