Underbar dag

Igår vaknade jag och var på jättebra humör! Bland det första jag tänkte var : "- Det här ska bli en bra dag." Och det vart det.  Matten på morgonen gick hur bra som helst. På vägen dit hittade jag ett jättefint rött löv som jag var tvungen att ta. Det får mig att inse att hösten är här. Snart är det vinterjacka på :) Min väska, som egentligen vägde ton, var inge jobbig att bära på. Fast jag hade en lång dag med lite rast var allt kul. Skulle ha varit kul att få vara ute en hel dag när vädret var som igår! Hoppas det blir så på fredag för då ska jag och bror fika på stan. Vi kanske tar en tur i stadsparken då.

Idag ska också bli en bra dag! Får försöka liva upp mina klasskamrater så de också blir på samma glada humör som jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0