Ny bloggare

Startar nu min nya blogg. Hade en tidigare, men la ner den relativt snabbt. Funderar därför på att vara anonym i denna.

Den här helgen har verkligen varit en skithelg! Inte en bra början att vara negativ i  bloggen kanske, men måste  få skriva av mig lite. Började med att jag somnade på soffan i fredags kväll och orkade inte hitta på någonting. Det var egentligen meningen att jag skulle gå på gask, men biljetterna var slut.
     Har mest pluggat, jobbat och varit på dåligt humör i helgen. Förmodligen av sömnbrist och less på att jag kunde försöka hårdare, men även för att du aldrig bryr dig eller tar nån annnan än dig själv på allvar! Började må jätteilla på yogan :S var väl kanske nån spänning som släppte nånstans. Det var även svårt att stå stilla i övningar utan att somna.
Har nu slutat med gluten för att se om jag blir bättre:)

Blir rätt irriterad på en del på min skola ibland. Sluta tro att ni är bäst och äger hela världen. Ni märkte kanske idag att ni inte är bättre än någon annan? tur att jag slipper se er så himla ofta. Måste verkligen hålla mig för att inte säga rakt ut vad jag tycker om er.

Jag ser hur du glor på mig hela tiden! Du är så jäkla dryg, vet du det. Så fort du är i närheten blir jag tystare eftersom jag stör mig på dig. Jag ser i ögonvrån hur du glor på mig så fort jag är i närheten. Så fort jag yttrar en stavelse till någon annan, även om du är en bra bit ifrån, ser jag dina ögon på mig. Jag blir bara äcklad, så sluta. Och sluta med dina totalt ointressanta meningar och kommentarer du säger till mig. Gillar verkligen inte sådana personligheter med den attityden som trycker ner på vad andra tycker och som tror att dom är så himla snygga och bäst i hela världen och alla tjejer blir hänförda av se deras kropp. Herregud, vad tänker ni med. Vad skulle va så speciellt snyggt med dig, det går att få se på mycket, mycket finare. 
     Hur säger jag det till dig utan att såra dig? Jag vill dig inget illa. vill bara att du håller dig undan från mig, finns säkert nån annan som vill ha en sån som dig. Jag är inte en av dom. Du äcklar mig rent ut sagt.


Skönt att inte alla är hemma idag. Jag trivs inte med hela min familj.

Haha, jag läste just genom vad jag har skrivit hittills och hör hur jag låter som nån meganegativ person som är trött på allt och alla :P Men jag är verkligen inte så. Har bara en väldigt dålig hårdag.
     Ser mycket ljust på denna vecka. Har tenta på onssdag så måste plugga till den imorrn. Nu ska jag gå och läsa inför en föreläsning :) På fredag blir det reggaefest och har ingen aning om vad jag ska ha på mig, är ju mer en rocktjej. Men är iaf ledig hela nästa helg, det ska bli så underbart. Skulle vilja önska att päronen inte är hemma då.

godnatt på er där ute 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0