Fredagskväll

Skulle ju ha åkt på reggaefest ikväll, men fick ställa in den. Så nu sitter jag här med mina mattediagnoser och kör fast på mina logaritmer och potenslagar. Kul fredagkväll va? Men än så länge känns det lugnt:) Jag antar att det bara är att vänja sig med att lägga ner så mycket tid och själ i studierna om man ska lyckas. Har inte tid att träffa folk lika mycket längre.
     Men imorrn blir det fest! Då ska jag träffa många kompisar jag inte träffat på jättelänge :) det ska verkligen bli superkul!!! Jag längtar så. Man måste få släppa pluggandet ibland. Men villkoret jag satt för mig själv för att jag ska åka är att fixa allt med matten idag och imorrn innan jag åker. Hinner jag inte klart så jag ligger i fas, får jag inte åka. Jag tar de andra kurserna på söndag. Jag ligger inte lika mycket efter i dem så jag hoppas det går fortare.

Nog om skolan. Sitter nu, samtigt som jag pluggar och bloggar, och tittar på film med två familjemedlemmar till. Flood heter den. Det är typ att London blir översvämmat. Lite kul att se eftersom jag var i London i somras :)
     Lönedag idag! Många som gillar antar jag. 

Nu ska jag fortsätta med matten. So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0