Snö

Det har snöat mest hela dagen idag :) men det smälte bort på en gång. Idag har jag gått på stan med en kompis och köpt lite nya kläder, bland annat en varm sticketröja inför vintern. Den är ju snart här. Undrar när man ska börja köpa julklappar, jag vill ju börja i tid så man slipper springa omkring och leta i sista minuten. Jag har redan köpt julklappar till två släktingar, båda under 5 år.

Jag börjar få lite ångest inför tentorna. Vad gör jag om jag inte klarar dem? :S jag är livrädd för att inte lyckas med min utbildning och att jag ska bli arbetslös och hemlös.
     Igår ringde jag och sa upp mig från mitt jobb. Ska bli skönt att få lite mer tid till annat.

Är extremt trött så ska nog gå å sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0