Så jävla ont!

Har en väldigt dålig hårdag idag, inget går som jag vill.
Har så jävla ont, är inne i en dålig period av min sjukdom. Jag önskar att det inte vore så lång väntetid till doktorn! Jag kan inte hitta mina nyklar, mina nyklar till bilen, cykeln och hemnykeln. Jag har frågat på skolan och jag har letatöverallt hemma där dom kan tänkas ligga. Hittar dessutom fortfarande inte min kamerasladd och jag börjar få lite halvt panik över det. Jag vill kunna lägga upp bilder, men dessutom måste jag ha den till en del skoloarbeten! Jag är äcklad av mitt rum och jag är äcklad av mig själv. Det verkar ha kommit en flugkoloni hit sen vi börjat ha varmare inne, vet inte varför. Jag är väldigt känslig för lukt och det stinker brända flugor på mitt rum från lampan :'( Vet inte vad jag ska göra vill bara sjunka ihop och gråta. Det är iaf tur att jag inte är inne i en period när jag är besatt av mitt ätbeteende. Jag hade inte klarat av det också. Jag är glad över att jag tagit mig ur det.

Det positiva med den här dagen är att det snöade när jag vaknade :) Idag blir det vinterjacka på. Jag ääälskar min vinterjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0