Övertrötthet och pyssel

Jag har höstpysslat idag. Tänkte lägga upp en bild, men kan inte hitta kamerasladden. Jag har sprungit omkring och letat i en halvtime efter den så jag lägger ner det projektet, innnan jag blir ännu mer irriterad. Lägger upp en bild senare... Vet att det inte är bra att bli irriterad över sånna småsaker, men har sovit väldigt, väldigt dåligt den här helgen/veckan. Medan jag letade hittade jag på ett gammalt garnnystan och stickor, så jag ska försöka mig på att sticka en liten skvätt om jag minns hur man gör ;) Stickade en halsduk förra vintern, eller om det var förrförra. Den blev rätt bra, men jag skulle inte ha gjort den så bred för garnet, som var ganska dyrt, tog slut. När jag skulle köpa mig ett till nystan lite senare för att fullfölja mitt projekt var min färg slut!! Så den blev lite kort :P har inte använt den nån gång än.
     Nån som har nå bra idé på vad man kan sticka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0