Okej, nu blir det hårdhandskar!

Har fått en riktig reality check idag. Jag inser att jag måste börja plugga som bara den iför tentorna redan nu. Så nu blir det ingen rast och ingen ro på ett tag.

Har sovit jättedåligt för jag har varit orolig inför en labb, men jag har pratat med en lärare och nu känner jag mig mycket lugnare. Jag kommer förmodligen att klara av de kemilabbarna som är snart innan jag besöker doktorn. Och det är huvudsaken. Efter jag varit hos doktorn hoppas jag att det inte ska bli nå problem med de framtida labbarna.
     Förmodligen så tycker mina kursare att jag beter mig annorlunda när det blir labbdax. Jag skulle så gärna vilja kunna  förklara varför, men jag kan absolut inte det. De kollar konstigt på mig när jag ställer "oviktiga" frågor till läraren eller ber om att få prata ostört, men tro mig för mig är dom verkligen att vinna eller försvinna. Om det inte går att fixa som jag önskar måste jag lämna labbsalen och blir då inte godkänd på kursen, då är det klart att jag blir orolig innan jag vet svaren. Har som sagt inte kunat sova och när jag skulle gå å prata med läraren blev jag alldeles skakis och tårögd (jag brukar aldrig gråta annars, men detta gör ont). Fysiklabbarna verkar det inte bli problem med(men jag ska nog inte säga för mycket). Det är vid kemilabbarna det blir problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0