keep on fighting

Jag vägrar låta nån sjukdom att hindra mig från vad jag vill göra! Men har som sagt jävligt ont just nu, men jag tänker fan i mig inte ge mig.

Har pluggat fysik idag och det har gått bra som omväxling :) ett kapitel som jag fattar iaf. Det förra was all greek to me. Men får ta tag i det imorrn eller på torsdag. Ska ha kemilabb denna vecka, jag är lite nervös. undrar hur det kommer att gå. Jag vill ju inte behöva lämna labbsalen. Jag ska försöka så gott jag kan. Typiskt att jag ska vara så dålig nu.

Mitt humör är inte kul nu och jag vet precis varför. Jag blir alltid såhär när jag slutar äta nyttigt. Denna helg har min kost endast bestått av choklad! Åt bara choklad i helgen, förutom söndags kväll när jag åt lite kyckling. Jag mår inte bra alls. Så det är inte konstigt att jag blivit som jag är nu. Vet att jag inte får äta sånt egentligen. Hade ett sånt jäkla kakaosug, så nu har jag istället hamnat i ett sockersug. Jag blir på extremt dåligt humör av socker! Blir även de när jag äter bröd och pasta, vet inte om det bara är en slump eller inte men blir alltid det. Jag måste ta mig ur det här nu innan det går överstyr. Då brukar jag bli flyförbannat för allt och jag hamnar i "sockervågor" så jag är antingen hyperaktiv eller så långt ner man kan komma energimässigt (orkar då inte göra nånting eller fatta nånting). Det är skitjobbigt.
     Nu ska jag rensa kroppen på detta humör. Och mitt recept på det är totalt godisförbud och totalt onaturligt sockerförbud. Jag har gjort en gryta som består av röda grönsaker (många tomater så det blir saftigt) och även andra grönsaker. Massa vatten och vitaminer för att rensa genom kroppen och få tillbaka naturliga energin. Den blir det enda jag ska äta på några dagar nu. Lite bättre sömn på det så blir jag fit for fighting igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0