Jag vill inte bo här längre!!!

Jag har världens jävla huvudvärk idag och jag håller på att räkna matte eftersom jag snart har deadline på vissa delmoment. Jag har sovit svindåligt, varit igång och pluggat sen 5 i morse. Dessutom har jag feber.
     Jag ber mina syskon att vara tysta, men nej då! Dom fortsätter och "skrika"(pratar och sjunger väldigt högt), till och med ändå högre. Jag känner huvudvärken spränger och matten går skit.  Visst andra skulle kanske tänka att så gör småsyskon, men det var min äldre syrra som var värst! Hon är 23år! Då gör man inte så. Jag sa tillslut att om ni överhuvud taget bryr er det minsta om mig så snälla var tysta. Jag ber er aldrig om läxhjälp eller hjälp om någonting annat så det minsta ni skulle kunna göra för mig att bara vara tysta tills jag är klar med matten. (sen hade jag ju kunnat gått iväg nån annanstans eller ut, men jag måste sitta här vid datorn eftersom uppgifterna ligger på internet)
    Min syster sa att hon skiter fullständigt i min utbildning eller om jag lyckas med det jag vill i livet eller inte. Tillslut orkar jag inte mer, tårarna rinner som forsar. Jag brukar inte gråta, men det här var droppen. Det gjorde så himla ont i mig eftersom jag tycker om henne. Jag trodde att hennes och min relation var som jag ser på den. Två systrar, två vänner som bryr sig om varandra och hjälper varandra. Nu när jag tänker efter är det inte mycket hon har hjälpt mig med, men däremot hjälper jag henne ofta. Skjutsar, hämtar, lånar ut grejer, fixar saker som hon inte vet hur det fungerar. osv. Alltid när hon gör nånting här där jag bor ska hon alltid ha beröm från "familjen".
- "Titta, vad duktig jag är som lagar middag. Det är faktiskt ganska komplicerat. Jag gör den godaste köttfärssåsen" brukar hon kunna säga.
Jag menar herre gud, hur svårt är det att göra köttfärssås?! Hennes smakar ju inte ens nånting eftersom hon inte har i nå kryddor, inte ens salt och peppar.
     Vet nu iaf att hon inte gillar mig, hon verkar bara gilla sig själv.

Ett ex hörde av sig, jag visste inte ens att han hade kommit ut från fängelset. Hoppas han inte hör av sig mer. När jag svarade hörde jag att han inte va nykter. Om han fortsätter att höra av sig får jag byta nummer. Jag vill inte ha nått med det där folket att göra längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0