En dag på stan

Jag borde egentligen ha pluggat hela dagen, men jag orkar helt enkelt inte. Dålig ursäkt jag vet, men har feber av och till och känner mig hängig.

Jag gick på stan istället. Det vart en del köp. Var på apoteket en sväng. Sedan har jag köpt tre par nya stövlar(älskar stövlar och kunde inte låta bli) Sedan köpte jag jeansleggings, tröja och höga strumpor.  Jag bara ääälskar jeansleggingsarna från cubus! Dom är dom bästa! Hur sköna som helst och jag fryser inte ett dugg trots höstrusket, så det fick bli ett par till sånna i en annan nyans.
    
     Jag har som sagt gått upp i vikt och köper kläder med storleken M och ibland L. Köpte en sticketröja här om dagen och till min förvåning satt XS bäst på mig! "Den är nog felmärkt" tänkte jag. Nu när jag handlade min tröja var M och S för stora, så det fick bli en XS igen. Provade också en klänning, även den var på tok för stor i M. Har butikerna bytt till större storlekar eller är det jag som har blivit mindre? Jag ser inge mindre ut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0