Dinosaurier

Har varit på dinosauriemuseet idag. Det var kul, jag ska dit igen. Sen vart det sallad med en kompis. Usch, har gått upp så mycket i vikt, men orkar inte riktigt engagera mig längre, jag var ju inte speciellt lyckligare när jag var smalare....

Är väldligt, väldigt trött. hoppas jag får rätsida på fysiken imorrn.

Har bråkat med mamma idag. varför ska jag altid behöva ta mer ansvar än mina syskon.... speciellt äldre.  Det är bara för att jag alltid har gjort det. Jag blir så less att alla tar för givet att jag ska vara det. Har haft det väldigt intensivt i skolan ochbad imorse om dom kunde göra mat till mig med tills jag kom hem för att jag skulle va tvungen att plugga när jag kom hem. Jag kom efter 19.00 och började plugga....det fanns in´gen mat jag kunde äta. De hade bara gjort mat jag är allergisk emot. suck, jag har ju inte tid å laga mat ikväll, blir då ingen matlåda till imorrn heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0