Vart tog humorn vägen?

Satt förut och tittade på parlamentet och jag skrattade inte en enda gång under den tiden jag såg. Skulle kolla på Circus möller när det var premiär, men var tvungen att byta kanal. Vart är humorn påväg? Det verkar som att komikerna bara försöker göra sig roliga på andras bekostnad. Istället för att göra nått kul så förlöjligar dom andra människor.

Är det alltid så nu för tiden på humorprogram eller hade jag bara otur som fick se just dom avsnitten? Har inte velat kolla på nå mer program sen jag såg de där två...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

sv: Oja, ett väldigt mysterium, svårt att begripa:) och sladdar med antagligen som gömmer sig för en:)

Ha det bra!

2009-11-05 @ 09:06:12
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0