Mycket som har hänt

Har inte bloggat på mycket länge för jag har haft så mycket i mina tankar och har inte vetat vad jag känner inför nånting, så det hade blivit svårt att skriva nått.
Jag har ingen aning om vart jag bor om ett halvår, men jag hoppas det blir bra. Insett att jag måste skaffa ett nytt jobb med bekvämare arbetstider för jag kommer att behöva pengarna. Anledningen till att jag slutat med mitt var att jag klarar inte att gå upp så tidigt och bara jobba så lite längre. Restiden tog nästan lika lång tid som jag jobbade. Jag skulle kunna jobba hela dagen istället om jag slapp gå upp klockan tre på morgonen. 

    Fick resultatet från min första tenta, högsta betyg :) blev väldigt glad av det. Jag behövde nån positiv feedback för jag vet inte hur många gånger jag har tänk att hoppa av för att jag inte orkar. Nu gäller det att fokusera på kemin och fysiken. Är orolig inför de tentorna, jag tror att de kommer att bli svårast.

Läste nyss att Reza åkt ut ur idol. Det tycker jag var synd, för jag tycker hon är så himla duktig. ´

Ska på yoga ikväll, det var länge sen nu eftersom jag bland annat blev toksjuk och så har det varit inställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0