Mammas pojkar

Har just kollat på mammas pojkar. Kollade på första programmet, sen var jag fast. En av mina favoriter åkte ut idag, Linda.

Åkte hem lite tidigare från skolan idag eftersom jag inte är helt frisk. Känner mig mest trött och får ont i lungorna om jag anstränger mig för mycket. Har tenta på måndag och har inte orkat plugga så mycket till den idag. Jag får göra det imorrn och i helgen.

Det har snöat idag :) och jag har kört punka på bilen :P första gången, men antaglien inte den sista. Förlåt till alla där ute som tyckte jag körde som en snigel idag  hehe

Kommentarer
Postat av: Ellinor

sv: Haha, nej, jag har inte heller kunnat hålla mig, både med pepparkakor och julmust:) Det finns nog ingen härligare tid än julen:)

2009-11-05 @ 22:02:58
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0